wtorek, 8 maja 2012

Pancakes orkiszowe z bananem


Pancakes orkiszowe z bananem
Mój fawory jeśli chodzi o zdrowy początek dnia. Daje energetycznego kopa i przy tym jest bardzo smaczny. Wykonanie nie zajmuje sporo czasu, więc placuszki są idealnie nie tylko na weekendowe ranki.  



















Składniki:
½ szklanki mąki orkiszowej.*
Jajko
Łyżeczka cynamonu.
½ łyżeczki proszku do pieczenia.
½ szklanki mleka.
Dodatki, które ja wybrałam:
½ banana.
Łyżeczka miodu.



















Przygotowanie:
1. Mąkę, proszek do pieczenia i cynamon połącz ze sobą w misie.
2. Jajko roztrzep z mlekiem i dodaj do suchych składników. Całość wymieszaj dokładnie, najlepiej rózgą. Na końcu dodaj banana pokrojonego w kostkę lub rozgniecionego widelcem.
3. Na rozgrzaną patelnie nakładaj łyżką placki i smaż na beżowy kolor. Ze względu na mąkę placki wychodzą w kolorze cafe latte i łatwo jest je przypalić.**
4. Na gotowe placki nałóż miód i udekoruj pozostałą częścią banan lub innymi owocami.
Smacznego!

*Ja użyłam tym 2000.
**Jeśli nie używasz patelni teflonowej polecam masło do smażenia placków, smakują lepiej niż z oliwą.

1 komentarz: